
Je kan niet langer deelnemen aan dit project omdat het afgerond is
Warmteprogramma - Aardgasvrij in 2050
De gemeente werkt aan een warmteprogramma om in de toekomst de woningen in Hattem zonder aardgas te verwarmen. In een warmteprogramma beschrijft een gemeente de aanpak van het isoleren en aardgasvrij maken van de gebouwde omgeving. Hierin staat bijvoorbeeld welke buurten in de komende 10 jaar van het aardgas gaan en hoe dat gebeurt.
We vinden het belangrijk om te weten wat inwoners daarvan vinden. Met deze vragen horen we graag jouw mening en ideeën.
Fases
Overzicht van de fases
Fase 1: Enquête
Enquête
Fase 2: Analyseren vragenlijst
Analyseren vragenlijst
Fase 3: Terugkoppeling
Terugkoppeling
Enquête
20 oktober 2025 22:00 - 8 november 2025 23:00
Vul de korte vragenlijst in en laat weten wat jij belangrijk vindt. We stellen je input zeer op prijs!
