Ga naar de hoofdinhoud
Je kan niet langer deelnemen aan dit project omdat het afgerond is

Warmteprogramma - Aardgasvrij in 2050

De gemeente werkt aan een warmteprogramma om in de toekomst de woningen in Hattem zonder aardgas te verwarmen. In een warmteprogramma beschrijft een gemeente de aanpak van het isoleren en aardgasvrij maken van de gebouwde omgeving. Hierin staat bijvoorbeeld welke buurten in de komende 10 jaar van het aardgas gaan en hoe dat gebeurt. 

We vinden het belangrijk om te weten wat inwoners daarvan vinden. Met deze vragen horen we graag jouw mening en ideeën.

Fases

Overzicht van de fases

Analyseren vragenlijst

8 november 2025 23:00 - 22 november 2025 23:00

Beste deelnemer,

De termijn voor het invullen van de vragenlijst over het warmteprogramma is verstreken.

De komende weken gaan wij de resultaten analyseren. Zodra de uitkomsten bekend zijn, zullen wij deze met je delen.